7/23/2008

ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႕ လင္းလက္မႈတစ္ခုေပါ့ -သူနာမည္က `` မမ ´´ တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ကပဲ ပိုသြားလား - မမ ကပဲ ရင္ခုန္စရာ ေကာင္းေန လို႔လားေတာ့မသိဘူး-

ဘ၀မွာ ခံစားခ်က္ေတြအျပည့္နဲ႕အိမ္မက္ကို တစ္ခါမက္ခဲ့ဘူးတယ္ - ဘယ္ေတာ့မွလည္း ေမ့လို႔ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး - တကယ့္ကို အျပင္မွာျဖစ္ေနရတဲ့အတိုင္းဘဲ (အိမ္မက္ကို ေျပာတာေနာ္)
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ သူ႕ကိုမွလြဲၿပီး အျခားေသာသူေတြကို စိတ္မ၀င္စားခဲ့ဖူးဘူး- တကယ္ေျပာတာပါ - သူ႕အလွမွာ တင္မဟုတ္ဘူး သူ႕ရဲ႕အျပဳအမူေတြ၊ အက်င့္စရိုက္ေတြကေလ သူမ်ားနဲ႕မတူဘူးဗ် - ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ရဲ႕ လင္းလက္မႈတစ္ခုေပါ့ -သူနာမည္က `` မမ ´´ တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ကပဲ ပိုသြားလား - မမ ကပဲ ရင္ခုန္စရာ ေကာင္းေန လို႔လားေတာ့မသိဘူး- ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ထိတယ္ဗ်ာ- မမ အေၾကာင္းကို ေျပာရရင္ မမ က ဥပေဒေနာက္ဆံုးႏွစ္ ကၽြန္ေတာ္က ျမန္မာစာပထမႏွစ္ေပါ့ - မမရဲ႕အႀကိဳက္က ျမန္မာဆန္ဆန္အလွ၊ မမရဲ႕ မ်က္ႏွာမွာလည္း ျမန္မာသနပ္ခါးကို အၿမဲလိမ္းထားတက္တယ္ - မမရဲ႕အက်င့္က ကေလးလို စိတ္ေကာက္ တက္တုန္း- ကၽြန္ေတာ္ကသာ အငယ္ျဖစ္ေပမယ့္ ေခ်ာ့ေနရတယ္တဲ့- ၿပီးေတာ့ မမရဲ႕သြင္ျပင္ကို ျမင္ရသူတိုင္း ၾကည္ႏူးဖို႔ေကာင္းတယ္ ေနာက္ရက္မွဖတ္ေတာ့

beauti girl